Posao agenta korisničke podrške podrazumeva spremno i vedro odgovaranje na pitanja, molbe ili žalbe klijenata putem poziva, platforme, mejla, chat-a. 

Ideja je da razjasnimo nejasnoće i nekome ulepšamo dan!

Posao ćeš obavljati za jednog od najpoznatijeg globalnog lidera iz oblasti međunarodne logistike.

Obuka je organizovana iz naših kancelarija u Novom Sadu, sve dok ne postaneš dovoljno samostalan u poslu, nakon čega imaš priliku da radiš od kuće. Smene se dogovaraju na početku svakog meseca, a noćni rad kod nas ne postoji.

Ako se dogodi da radiš za vikend, slobodne dane možeš iskoristiti u toku nedelje.

Potrebno je da:

Odlično poznaješ pisani i/ili govorni nemački jezik
Poznaješ osnove rada na računaru
Budeš strpljiv, komunikativan i snalažljiv
Da voliš rad sa ljudima
Da si motivisan i odgovoran
Da želiš da se razvijaš u ovoj industriji

Radno iskustvo nije neophodno!

Sve ostalo naučićeš na obuci koju ti obezbeđujemo u prvim danima zaposlenja. 🙂

PRIJAVA