Posao agenta korisničke podrške podrazumeva spremno i vedro odgovaranje na pitanja, molbe ili žalbe klijenata putem poziva, platforme, mejla, chat-a.
Ideja je da razjasnimo nejasnoće i nekome ulepšamo dan!
Posao ćeš obavljati za jednog od najpoznatijeg globalnog lidera iz oblasti međunarodne logistike.
Obuka je organizovana iz naših kancelarija u Novom Sadu, sve dok ne postaneš dovoljno samostalan u poslu, nakon čega imaš priliku da radiš od kuće. Smene se dogovaraju na početku svakog meseca, a noćni rad kod nas ne postoji.
Ako se dogodi da radiš za vikend, slobodne dane možeš iskoristiti u toku nedelje.
Potrebno je da:
Odlično poznaješ pisani i/ili govorni nemački jezik
Poznaješ osnove rada na računaru
Budeš strpljiv, komunikativan i snalažljiv
Da voliš rad sa ljudima
Da si motivisan i odgovoran
Da želiš da se razvijaš u ovoj industriji
Radno iskustvo nije neophodno!
Sve ostalo naučićeš na obuci koju ti obezbeđujemo u prvim danima zaposlenja. 🙂